вторник, 14 октября 2008 г.

celin dian




Jag har internet
Dissar det lokala telefonbolagets svindyra internet och skaffade DNA Mokkula som jag v�grar tro funkar 100-igt all the fucking time, men hittills har det funkat helt okej. Hade dock evinnerliga problem med installationen och tillbringade 15 minuter i telefon med Toni p� DNA kundsupport. Jej. Han spelade musik f�r mig.

Har bott i stan i en vecka nu och trivs j�ttebra. Har inga problem med n�gonting, f�rutom m�jligtvis det att jag lider av att inte ha egen tv�ttmaskin. Man blir l�tt bortsk�md med det, s�ger jag bara... Och idag var jag p� jobbintervju p� stadsbibban. Det var mitt livs f�rsta jobbintervju och det gick nog helt bra, men det fanns tillf�llen d� jag gr�t inombords och t�nkte febrilt "jag vill hem h�rifr�n jag vill hem hem hem jag vill inte vara h�r VAD VAR FR�GAN RIKTIGT, JAG FATTAR INTE". Ack ja.

Har varit en God Syster idag och haft min lillasyster h�r.�K�pte f�rsenad f�delsedagspresent �t henne (hon fyllde i maj), det blev ett par jeans, en massa par sockor och ett par skor. Samt mat p� Amarillo. Det blev p� det stora hela mycket mer �n vad jag t�nkt mig, men jag t�nkte att hon f�rtj�nar det. Hon �r s� duktig, och den enda syrran jag har. N�r v�rdadefar h�mtade henne efter jobbet var vi till n�gra m�belaff�rer och kollade hyllor, jag beh�ver n�gonting att l�gga mina filmer i.

Nu ska jag tv�tta mig och sedan s� sm�ningom bege mig till mina k�ra farf�r�ldrar. Det kommer Top Model ikv�ll och jag har fortfarande inte orkat bry mig om att ta digiboxen hit (f�r att inte tala om antennsladden) s� jag bjuder in mig sj�lv till farf�r�ldrarna f�r att glo p� TV.

etched plate, celin dian, celin deutsch dion, celin deon songs, celin deon lyrics, celin deon las vegas.



Комментариев нет: